Політики виходять у прямий Інтернет-ефір на сторінках «Української правди»

20 марта 2009 г.

На інтернет-виданні «Українська правда» (pravda.com.ua) стартує розділ «Конференції» (conf.pravda.com.ua), у якому запрошені політики, митці та експерти зможуть відповідати на запитання зареєстрованих на сайті читачів.


Потреба у такому розділі назріла після того, як міністр освіти Іван Вакарчук почав активно відповідати у коментарях на запитання до своєї статті (http://pravda.com.ua/news_comments/2009/2/27/90441.htm), а міністр оборони Юрій Єхануров зголосився поспілкуватися напряму з читачами на Форумі «Української правди» (http://forum.pravda.com.ua/read.php?2,204908981).

Конференції триватимуть декілька тижнів або місяців, поки політик або експерт, що її проводить, не вирішить її припинити. Всі зберігатимуться в архіві.

Відповіді на запитання читачів гості надаватимуть у зручний для себе час. Можливий і традиційний формат конференції – коли гість у рамках певного часу відповідатиме на запитання читачів.

Структура сайту конференцій є удосконаленим варіантом проекту «Спитай президента», який вже знайомий мільйонам читачів українського Інтернету. У розділі «Конференції» передбачено голосування за поставлені запитання.

На нашу думку такий проект сприятиме тому, що міністри будуть "ближче до народу", а у читачів буде можливість особисто донести до гостя конференції гострі теми.

Розробка та впровадження розділу здійснено власними силами холдингу.


«Українська правда» - незалежне Інтернет-видання, яке охоплює політичні та економічні події в Україні. Засноване 2000-ого року. Видання має україно- та російськомовну версії.
Щодня сайт відвідують близько 200 000 читачів.
В середньому за добу один читач переглядає 9 сторінок сайту.

Наші проекти:
«Українська правда» www.pravda.com.ua
"Економічна правда" www.epravda.com.ua
"Чемпіон" www.champion.com.ua
ТаблоID www.tabloid.com.ua
“Українська правда. Життя» - www.life.pravda.com.ua
“Українська правда. Київ» www.kiev.pravda.com.ua
"Народна правда" www.narodna.pravda.com.ua



Комментарии

Еще никто не оставлял комментариев к данному материалу.

Добавить комментарий



Похожие статьи

  • Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95% Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%
  • ПРЯМИЙ ПРОДАЖ ЗМІНЮЄТЬСЯ  ПІД ВПЛИВОМ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ ПРЯМИЙ ПРОДАЖ ЗМІНЮЄТЬСЯ ПІД ВПЛИВОМ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СПОЖИВЧИХ НАСТРОЇВ
    Компанії прямого продажу вибудовують нові стратегії, реагуючи на виклики, які приносить технологічна революція та зміна поведінки споживачів. Діджиталізація і прискорення всіх операцій. Бурхливий розвиток онлайн торгівлі. Накопичення й аналіз даних для вироблення персональної пропозиції клієнту.
  • Саморегулювання вітчизняних електронних медіа як альтернатива державного регулювання в українському сегменті Інтернет Саморегулювання вітчизняних електронних медіа як альтернатива державного регулювання в українському сегменті Інтернет
    Саморегулювання на сьогодні представляє собою одну із найбільш прогресивних загальносвітових тенденцій. Розвинуті демократичні країни в усьому світі давно оцінили переваги саморегулювання, яке передбачає встановлення чітких правила гри для всіх учасників ринку, включаючи санкції за порушення цих правил, та механізми розв’язання конфліктів між учасниками ринку.
  • Рейтинг київських супермаркетів від «Економічної правди» Рейтинг київських супермаркетів від «Економічної правди»
    Інтернет-видання «Економічна правда» (epravda.com.ua) оцінила київські мережі супермаркетів "Сільпо", "Фуршет", "О'кей", "Мегамаркет", "Екомаркет", "Велика Кишеня", "Караван", "Ашан", Billa та West Line за показниками:
  • «Караоке на майдані» не пустили в ефір. «Караоке на майдані» не пустили в ефір.
    Уперше за 8 років програма йшла в повторі. Ігор Кондратюк звинувачує керівництво «Інтера» в тому, що воно «плює на авторське право». Угода з «Інтером» щодо «Американського шансу» зірветься? 15 липня замість 447 випуску програми «Караоке на майдані» (з Дніпропетровська) канал «Інтер» повторив попередній - 446-й (з Харкова). Це трапилось уперше за вісім з половиною років існування проекту. Попередні 446 програм виходили без перерви.
  • Академія української преси покопалася в політичній білизні теленовин Академія української преси покопалася в політичній білизні теленовин
    Академія української преси під час прес-конференції представила результати дослідження «Моніторинг політичних теленовин: травень-2007», мета якого – визначити стан і динаміку політичного змісту новин в умовах передвиборчої кампанії. У дослідженні було проаналізовано контент десяти найрейтинговіших українських телеканалів: Першого каналу («Вісті» о 21.00), «1+1» («ТСН» о 19.30), «Інтера» («Подробиці» о 20.00), Нового каналу («Репортер» о 19.00), ICTV («Факти» о 18.45), СТБ («Вікна» о 22.00), ТРК «Україна» («Події» о 21.00), 5-го каналу («Час» о 19.00), ТОНІСа («24 години» о 18.30), НТН («Вчасно» о 21.00). Загалом предметом моніторингу стали 58 випусків новин (768 повідомлень).
  • 11 червня продовжиться розгляд справи за позовом Олександра Мороза до «Української правди» 11 червня продовжиться розгляд справи за позовом Олександра Мороза до «Української правди»
    11 червня о 16-00 в Печерському районному суді Києва продовжиться розгляд справи за позовом голови Верховної Ради, лідера Соцпартії Олександра Мороза проти Інтернет-видання «Українська правда» та його автора Сергія Грабовського.
  • Всі 4 оператори, що отримали ліцензію на цифрове наземне ефірне мовлення DVB-Т, вийшли в ефір Всі 4 оператори, що отримали ліцензію на цифрове наземне ефірне мовлення DVB-Т, вийшли в ефір
    З 14 травня 2007 року цифрове наземне ефірне мовлення стандарту DVB-T запущено в ефір усіма 4-ма операторами, які на початку 2006 року отримали ліцензії на цифрове ефірне мовлення. Раніше, 1 травня 2006 року, у київському ефірі на 51 ТВК з’явилося 5 цифрових телепрограм: ТОНІС, КДТРК (майбутній «Мегаканал»), «Культура», «КРТ», Телеканал новин «24» та 3 радіопрограми: УР-1, УР-2 («Промінь»), УР-3.  
  • Провідні телеканали не підтримали акцію «День без політики» Провідні телеканали не підтримали акцію «День без політики»
    Чотири провідних телеканали, а саме «СТБ», «Тоніс», «5 канал» та «Інтер» заявлені на участь у акції «День без політики» ініційованій студією «1+1», вже відмовилися від участі «Ми не можемо взяти на себе таку відповідальність оскільки у нас є зобов'язання перед нашими глядачами. Припустимо завтра буде прийнято рішення про перенесення виборів, ми не можемо накласти табу на вислови головних ньюсмейкерів», - зазначив головний редактор телеканалу «Тоніс» Дмитро Тузін.
  • ТЕТ спростовує інформацію «Української правди» щодо власності на канал ТЕТ спростовує інформацію «Української правди» щодо власності на канал
    Телекомпанія "ТЕТ" заявляє, що склад їх акціонерів не змінювався. Про це йдеться у тексті спростування, надісланому до "Української правди" після публікації інформації про те, що брати Суркіси поступилися каналом "ТЕТ" Ігорю Коломойському. "Склад акціонерів "ТЕТу" залишається незмінним протягом двох останніх років. За цей час ніхто з них не відступав свої частки, в тому числі фізична особа Ігор Суркіс", - сказано у повідомленні.